3.15.3 Funcionament del model Object
La representació del model object en l'entorn 3D serà la mateixa que la de l'objecte que hagim pujat al Place.
Per tal d'accedir al control del model object sols haurem de clicar sobre ell i ens apareixerà la següent finestra:
Ens permet agafar l'objecte, en el cas de que es tracti d'un objecte "agafable", i portar-lo a un altre lloc dins del mateix Place
Ens permet agafar una còpia de l'objecte, en el cas de que es tracti d'un objecte "copiable". Aquesta còpia es guarda dins la motxilla
Elimina l'objecte del Place. Quan eliminem un objecte s'eliminaran també totes les còpies que tinguem d'ell a la motxilla.
NOTA: Sols l'usuari que ha creat el fitxer i un administrador podrà eliminar-lo.
Nom que té l'objecte
Descripció de l'objecte
Data en què ha estat pujat l'objecte al Place
Propietari de l'objecte
Ens permet canviar la posició actual on es troba l'objecte dins el Place. Quan premem aquest botó ens apareix una nova finestra de control:

Ens permet moure l'objecte sobre l'eix de coordenades X de l'entorn 3D

Ens permet moure l'objecte sobre l'eix de coordenades Y de l'entorn 3D

Ens permet moure l'objecte sobre l'eix de coordenades Z de l'entorn 3D

Tanca la finestra de control
NOTA: Sols l'usuari que ha creat el fitxer i un administrador podrà moure'l.